Zimski športi

Dodaj v

Kobajaši šestič zapored, Semenič prvič to zimo med deseterico

Japonec ima v skupnem seštevku že skoraj 500 točk prednosti
12. januar 2019 ob 13:14
Predazzo - MMC RTV SLO
Japonski skakalni čudež Rjoju Kobajaši je bil tudi v Predazzu nepremagljiv in je zmagal že šestič zapored, v tej sezoni pa devetič.
Rjoju Kobajaši ima v skupnem seštevku svetovnega pokala že več kot tisoč točk, prednost pred prvim zasledovalcem pa znaša kar 491 točk. Foto: EPA

Kobajaši je bil najboljši tako na petkovih kvalifikacijah kot tudi v prvi in drugi seriji sobotne tekme v Predazzu. S skokom 135 metrov je imel po prvi seriji pred Dawidom Kubackim kar 16,4 točke prednosti, na koncu pa je bil 26,5 točke pred Poljakom. Tretje mesto je osvojil Kamil Stoch.

Kobajaši nadaljuje zmagoviti niz, Semenič deseti

Semenič v finalu izgubil štiri mesta
Slovenci so popravili vtis z neposrečene novoletne turneje. Anže Semenič je bil deseti, potem ko je bil po prvi seriji šesti. To je njegova prva uvrstitev med 10 po lanski zmagi v Zakopanah. Timi Zajc, ki je imel v prvi seriji slabe razmere, je osvojil 12. mesto, tudi v skupnem seštevku je zadržal 12. mesto, točke pa sta osvojila še Anže Lanišek (18.) in Jernej Damjan (27.).

Lepa spodbuda za naprej
"Vesel sem uvrstitve med deseterico, prve letošnje. To je lep zagon za naprej. V finalni seriji sem pustil kakšno točko pri doskoku, a nič hudega, zadovoljen sem," je povedal Semenič. Tudi Zajc je bil zadovoljen: "Naredil sem konstantna skoka, v prvi seriji sem imel zelo slabe razmere. Na koncu sem zelo zadovoljen z 12. mestom, lahko rečem, da so skoki na pravi ravni."

Prevc še išče prave občutke
Peter Prevc (40. mesto) se s 109 metrov dolgim skokom ni prebil v finale. Prevc je že na polovici novoletne turneje razočaran odšel domov in treniral v Planici, vendar očitno še ni odpravil težav. V nedeljo bo v Predazzu še ena tekma, začela se bo ob 17.00. Prenos bo na TV SLO 2.

Končni vrstni red:      daljave   točke
 1. R. KOBAJAŠI   JAP 135,0/136,0 315,0
 2. D. KUBACKI    POL 122,0/131,5 288,5
 3. K. STOCH      POL 129,0/133,5 282,9
 4. S. KRAFT      AVT 121,5/129,5 281,6
 5. S. LEYHE      NEM 119,5/127,5 275,1
 6. R. KOUDELKA   ČEŠ 120,0/129,5 271,9
 7. P. ŽYLA       POL 121,5/127,0 270,0
 8. M. FETTNER    JAP 114,5/132,5 269,7
 9. K. PEIER      ŠVI 118,5/130,5 269,3
10. A. SEMENIČ    SLO 120,5/128,5 268,4
...                                    
12. T. ZAJC       SLO 114,0/130,0 266,3
18. A. LANIŠEK    SLO 117,5/127,0 261,1
27. J. DAMJAN     SLO 117,5/123,5 250,8
Brez finala:                           
39. T. BARTOL     SLO 111,5       107,1
40. P. PREVC      SLO 110,0       106,9
Skoka Anžeta Semeniča in Petra Prevca v prvi seriji Predazza
Izidi prve serije:      daljave   točke
 1. R. KOBAJAŠI   JAP    135,0    153,3
 2. D. KUBACKI    POL    122,0    136,9
 3. S. KRAFT      AVT    121,5    136,3
 4. R. KOUDELKA   ČEŠ    120,0    131,2
 5. K. STOCH      POL    129,0    137,0
 6. A. SEMENIČ    SLO    120,5    130,1
 7. P. ŽYLA       POL    121,5    129,5
  . S. LEYHE      NEM    119,5    129,5
 9. P. ASCHENWALD AVT    125,0    127,9
10. J. SATO       JAP    118,0    126,4
...                                    
17. T. ZAJC       SLO    114,0    124,2
18. A. LANIŠEK    SLO    117,5    123,7
23. J. DAMJAN     SLO    117,5    120,5
39. T. BARTOL     SLO    111,5    107,1
40. P. PREVC      SLO    110,0    106,9
                                       
Timi Zajc, najbolj konstanten slovenski skakalec zime, v prvi seriji ni imel spodbudnih vetrovnih razmer in je dosegel 17. rezultat, v finalu pa je pridobil pet mest. Foto: EPA
Svetovni pokal skupno (12/28):         
 1. R. KOBAJAŠI      JAP     1.056 točk
 2. P. ŽYLA          POL       565     
 3. K. STOCH         POL       564     
 4. S. LEYHE         NEM       456     
 5. D. KUBACKI       POL       432     
 6. K. GEIGER        NEM       406     
 7. S. KRAFT         AVT       401     
 8. J. A. FORFANG    NOR       384     
 9. M. EISENBICHLER  NEM       329     
10. R. JOHANSSON     NOR       323     
...                                    
12. T. ZAJC          SLO       288     
19. D. PREVC         SLO       160     
27. A. LANIŠEK       SLO        88     
34. A. SEMENIČ       SLO        45     
36. J. DAMJAN        SLO        32     
38. P. PREVC         SLO        28     
43. Ž. MOGEL         SLO        18     
Pokal narodov (12/35):                
 1. POLJSKA                 2.082 točk
 2. NEMČIJA                 2.009     
 3. JAPONSKA                1.655     
 4. NORVEŠKA                1.155     
 5. AVSTRIJA                1.124     
 6. SLOVENIJA                 759     
 7. ŠVICA                     461     
 8. RUSIJA                    450     
                                      
Skoka Semeniča in Kobajašija v finalu Predazza

Zmaga Žige Jelarja v Bischofshofnu
Žiga Jelar, ki se po poškodbi počasi vrača med najboljše, je zmagal na tekmi celinskega pokala v Bischofshofnu! Organizatorji so zaradi slabe vremenske napovedi v soboto popoldne izvedli kar dve tekmi (tudi nedeljsko), Jelar pa je bil s skokoma 134,5 in 127 metrov najboljši na drugi tekmi. Na prvi je Jelar osvojil drugo mesto, zaostal je le za Avstrijcem Clemensom Aignerjem (137,0/138,0 m).

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
58rajko
# 12.01.2019 ob 16:10
Če se spomnite Thomasa Morgensterna...
Jaz sicer ne vem, kdo je to,...........

Če ne veš, kdo je bil Morgenstern, bo najboljš, da utihneš in se nekaj časa ne oglašaš več.
Našega Morgensterna pa na miru pusti
Morgenstern
# 12.01.2019 ob 14:02
Ja Kojot9, sem ravno prebral komentarje pod prejšnjo temo in videl tvoje vprašanje namenjeno meni. Veš, vse kar se dogaja je zelo težko spravit v besede, še težje pa reševat. Ker če bi bilo tako zelo rešljivo, verjemi da bi strokovni štab in fantje to rešili v pol ure. Mogoče bereš mojo facebook stran, kjer včasih kakšno stvar več napišem, ali pa kakšen intervju, ki jih imaš na moji strani tukaj na blog portalu (greš na moj profil in najdeš).
Da bi pod komentarji nekaj pametoval mi je pa... Ne vem, nima smisla, ker ni pošteno ne do fantov, ne do celotne ekipe, ki se trudi v skokih.
Glej, absolutno so težave. Ekipa se je menjala, Peter je pač ostal zadaj, to vidimo vsi, zato ne rabiš bit strokovnjak z doktoratom. Domen je enostavno neučakan in bi rad prenesel trening skoke na tekmo, cvikne na mizi in gre vse skupaj v franže. Ekipa ni formirana kot bi morala biti. Če primerjava s Poljaki - oni točno vedo, kdo bo v ekipi na naslednjih tekmah. Naši se dokazujejo sproti in to prinese tudi živčno vojno. Timi je mlad in kar naenkrat se je vse skupaj obesilo nanj, kar bo (moje mnenje) za njega pogubno. Dela napake, ki ga bodo stale... Iskreno (z vsem spoštovanjem) zadnjič po slabi tekmi na koncu novoletne se je skril novinarjem in jih celo ignoriral. Tega se danes, ko je šport denar in biznis ti ne moreš privoščit. To si mogoče lahko privošči nekdo, ki je na višku in so zmage pravilo in ne izjema. Nekdo, ki pa še nima nekih rezultatov, ampak samo kroži okrog vrha, pa ne more tako postopat. Tudi novinarji so tam zato, da informacijo prenesejo navijačem in tega se je treba zavedat. Ampak, ok, fant je še otrok in ga bodo izpilili. Upam.
Kar se ostalih tiče - krožijo. Treningi niso slabi, rezultati so dobri, tehnika (razen trenutno pri dveh) je ok, ne vidim nekih bistvenih nazadovanj in felerjev.
Tudi Bertoncelj absolutno ni slab trener, je pa individualist, kar je za začetnika v svetovnem pokalu lahko usodno. In to se mu tudi dogaja. Probava, preizkuša... Ne gre. Ne vem. On je z mladinci odličen trener, tukaj pa so tudi tekmovalci malo "težji" in je treba tako tudi pristopat. Mogoče je celo prenežen. Se je pa recimo ogromno ukvarjal z Domnom in njegovo tehniko. Temu sta posvetila full časa. Zakaj in kje se zdaj zatika pa ni jasno ne enemu in ne drugemu. Čeprav roko na srce, ko bo Domen nehal filozofirat, bodo skoki absolutno na bistveno višjem nivoju.
Zna, ampak v neki želji se zgodi napaka. Sposoben je na isti skakalnici en skok napravit na 140 naslednjega na 101 meter.
Mogoče ti dam primerjavo ameriškega Bicknerja. Z njim Norčič dela ko norc, vlaga energijo na 110 procentov, ampak ga še ustreli recimo z izpadom v kvalifikacijah. Pa reci in piši, da je na uradnih treningih večkrat med prvih sedem, deset. Redno v prvi polovici.
Skoki so občutljiva zadeva in ko enkrat gre, gre, ko ne gre se je najslabše spraševati zakaj ne gre. Ker Če se boš začel to spraševati, potem ni šanse da bodo kakšni rezultati.
To, da so menjali trenerja, bi moralo do zdaj sigurno dati neke rezultate, ki pa jih ni.
Mogoče te zanima za Kranjca in Tepeša... Ja trenirata, vendar Tepeš malo drugače, ampak če tega sam ne objavlja, nimam tudi jaz pravice. Oba sta letalca in oba bi jaz (govorim JAZ) peljal v Oberstdorf. Zakaj pa ne? Saj ne bosta nikomur mesta odžrla. Prav nikomur. Nihče ni v špici, vse je bolj medlo in je čisto vseeno, če se jim da priložnost. S tem bi se mogoče tudi sama reprezentanca malo "preguncala". Oba sta letalca, to vemo. Slabši rezultati, kot so sedaj, pa so že malo težko a ne? Če smo čisto iskreni.
Malo preveč je mehko vse skupaj. Včasih je treba tudi po mizi užgat, pa komu pokazat, da ni ravno frajer prve klase, če je med prvih sedem prišel. Pa ne govorim za nikogar konkretno, ampak na splošno.
Tega recimo pri Nemcih ni, pri Poljakih tudi ne... Tam trener reče A in ostali utihnejo, ni nikogar da reče še B.
Ne vem kaj konkretno si hotel, težko je bolj konkretno, upam, da sem ti vsaj malo odgovoril na vprašanje, kako jaz vidim. Lp
Morgenstern
# 12.01.2019 ob 14:27
Aja, mogoče sem še to pozabil. Če se spomnite Thomasa Morgensterna. Njegov osebni trener je bil vsa leta Heinz Kuttin. On je recimo z njim treniral, ne s Pointnerjem. Ja, seveda je bil Pointner prvi trener, ampak tisto ostalo je Morgenstern delal vse tu na Koroškem in to s Kuttinom.
Rezultati so bili fantastični. Ko pa je Kuttin postal prvi trener reprezentance, rezultatov več (vsaj takih) ni bilo. Z ostalimi fanti, saj Morgenstern je tako prenehal v isti sezoni, tako da ni bil več poleg.
To mogoče samo v toliko, da ni rečeno, da je trener slab, mogoče samo ne ustreza . Janus je bil (to bom vedno trdil) najboljši trener vseh časov. Bil je samosvoj, ni kompliciral, in v določenih zadevah je bil trd in ga nisi premaknil. Imel je svojo vizijo in tako je deloval. Ne rečem, da ni dajal priložnosti, ampak točno je vedel kaj lahko s kom naredi.
Z lahkoto ga dam ob bok Schustru, Stöcklu.
Je pa tudi res, da je potrebno trenerja na določen čas zamenjati, ker se vsi skupaj potrebujejo odpočit. To je naravno in to se povsod dogaja.
Tako, kot mora novi trener včasih tudi zamenjati tekmovalce. Kar spomnite se trenerskih legend, ki so zamenjale... Zato, ker so si svoje ekipe predstavljali drugače. Dejstvo. Na žalost ali pa na srečo.
weylakuc
# 12.01.2019 ob 17:14
Ne razumem kaj sploh komplicirate s tem Prevcom, obema Prevcema ubistvu. Imamo druge mlade, perspektivne in kvalitetne skakalce. Dajmo njim pozornost in nehajte s temi Prevci gore dole...

Ko bosta Prevca kaj pokazala naj se govori o njih, do takrat pa pač lepo na trening ali celinski pokal oz. kamorkoli pač želita če sta se naveličala skokov.
zmajmun
# 12.01.2019 ob 16:51
kt da bi gledal ženske skoke ko je takanaši zmagovala ejga
Pozitivc24
# 12.01.2019 ob 16:45
Meni se Pero tako smili.. ker se tako trudi in želi a enostavno ne gre. Le naj gre narediti malo premora da si zbistri glavo tako kot Tande! Preveč na silo skače in preveč veliko željo ima, saj normalno da si želi, samo s tem si psiho samo še bolj uniči. Srčno upam, da odpravi tisto težavo s počepom! Pero glavo gor, vsi pravi navijači smo s tabo, troli oz. kavčarji pa trenutno uživajo, ampak saj bo njih življenje teplo!
Joj ma smolo tale Timi, najslabše razmere, zadnjič pa težave z opremo... Če bi bil to Nemec ali pa Stoch, jih ne bi spustil po skakalnici.
SLOBloodPatriot
# 12.01.2019 ob 16:21
Ma s Prevcem je definitivno gotovo, to je dejstvo.
Pozitivc24
# 12.01.2019 ob 17:28
Damjan je tako kot Kasai... skače za svojo dušo in ne toliko za rezultat, je pa Kasai še slabši od njega! Težko je nehat skakat, ko v tem tako uživaš in praktično se posvečaš temu celo življenje
Ninja007
# 12.01.2019 ob 17:00
Dinarji mu dišijo. Ima pogodbe in če preneha tekmovat bo prenehal prejemati sredstva in imel tudi penale. Žena je draga hiša pa pes tudi..
Pohano
# 12.01.2019 ob 16:41
wellingerja čakali, da je veter padel na 14 točk, koudelko in zajca brez težav spustili v 16 oz. 22 točk...
kojot9
# 12.01.2019 ob 13:27
Tale post sem objavil že pod prejšnjo temo, upam da ga Morgi prebere in nam malo razsvetli obzorja. Morgi hvala !

Kvalifikacije vsekakor bolje kot pred destimi dnevi, bomo pa videli na tekmi kako bo.

Mene zanima ( skrbi ) kako bo na letalnicah. Konec koncev so že leta to naša paradna disciplina - kot smuk pri alpincih. Kolikor vem so bili zadnja leta rezultati v tekoči sezoni kriterij za uvrstitev v ekipo letalcev. Seveda je super, da imamo finale sezone v Planici, a po drugi strani je to hendikep, saj bi recimo Planica v januarju omogočila nacionalni paket in bi že po tem vedeli kdo so naši ( potencialno ) najboljši letalci in kaj lahko od njih pričakujemo na ostalih letalnicah.

Skrbi me predvsem za Kranjca in tudi Tepeža, saj če ne bosta ( in verjetno ne bosta ) v ekipi za polete, potem ne vidim smisla zakaj sploh še trenirata. Robi se pregovorno prerodi na velikankah, tudi če je prej v mizerni formi, sedaj pa tega pred finalom v Planici niti preveriti ne morejo. On lahko celo kakšno tekmo zmaga, čeprav ga prej nikjer ni. Vem, da ni fer do ostalih na blef reskirati z njim v ekipi, a Robi je Letalec ( z veliko začetnico ).

Kaj pa se dogaja s Tepežem pa itak nobeden ne ve ( vsaj uradno ). Zadnjič je Morgi nekaj namignil in utihnil na pol poti ...... 

Zelo lepo bi bilo, če bi Morgi podal eno konkretno podobo stanja v reprezentanci, lahko tudi malo bolj "soft", saj vsi vemo, da je insajder.
Slovan65
# 12.01.2019 ob 19:50
Janusa nazaj, mu dati odprte roke, naj napodi vsakega, ki se mu upira in naslednje leto bomo že zmagovali.
garmond
# 12.01.2019 ob 16:30
Peter je le še bleda senca nekdanjega Petra Prevca. Ne vem zakaj sploh tekmuje, če vidi da ne gre in si samo dela sramoto.
S takšnimi nastopi se mu njegova samozavest samo še bolj ruši, njegova kriza pa se samo še bolj poglablja.
Globlja bo, težje bo ven priti.
weylakuc
# 12.01.2019 ob 16:14
Semenic gladko v finale! Lepo ga bo gledati na poletih, vendarle je tam mojster!
veza
# 13.01.2019 ob 00:01
Pri Petru očitno slika ni jasna, verjetno je na treningih v redu, na tekmi ne, ne verjamem, da ga kdo sili skakat na tekmah, očitno je obstaja velika verjetnost, da je iz krize, sicer bi nadaljeval s trenig skoki. Pa se, na žalost, ni izšlo.
Peter je dosegel toliko, da lahko tudi pusti vse skupaj, bo za vedno legenda, gotovo je tudi sam še vedno prepričan, da se lahko vrne.
Dajmo upat, da mu uspe.
Le Courage
# 12.01.2019 ob 19:24
Če še mi najdemo enega Kobajašija, lahko že naslednje leto. V skokih se zadnja leta razmerja moči izjemno hitro spreminjajo...
Morgenstern
# 12.01.2019 ob 18:00
Skoki se razvijajo, čeprav misliš da ne in da vedno ostaja vse enako, so malenkosti, ki nanesejo metre. Seveda so tudi druge stvari, ampak tehnika zelo napreduje. In ko spremeniš detajl, ki ga včasih nevede, si lahko deset metrov zadaj. Zato je stvar trenerskega očesa (čeprav ne želiš, da se govori o trenerjih) tako zelo pomembna. Ko imaš to naštudirano, ti preostane samo še dril. Trening, trening in trening brez filozofiranja.
weylakuc
# 12.01.2019 ob 17:50
Bravo naši!

Trije med 20. in še eden med točkami, ni kaj, lep korak naprej!

10. Semenič
12. Zajc
18. Lanišek
27. Damjan

Še Bartol mogoče najde tisto nekaj kar mu manjka do pik jutri pa bo že skorak kičasto!

Drugače pa Jelar vodilni po prvi seriji na 2. tekmi celinskega pokala v Biscoshofnu, upam da zmaga! Pavlovčič pa na tretjem mestu
Pozitivc24
# 12.01.2019 ob 17:20
Domen je že pokazal velikrat kakšen talent je, je pa še zelo mlad in mladost je pač norost. Svoj pristop in svojo zagrizenost bo moral še malo umiriti, ker s svojo preveliko željo in agresivnostjo pokvari dobre uvrstitve. Če te pa kaj moti pa ne komentiraj! Pero je že v preteklosti dokazal kakšen vrhunski skakalec je, meni osebno nerabi več nič dokazvat, to kar je naredil on samo pri 24ih letih, lahko ostali samo sanjajo!
veza
# 13.01.2019 ob 00:42
Prepričan sem, da Petra nihče ni silil sedaj na tekme, pač so ocenili, da se splača poskusit, če ne bo šlo niti jutri, potem je jasno, da zaenkrat še ne gre, nič hudega, lepo v miru trenirat in lahko se bo odprlo. In če se ne bo, se pač ne bo, fant je dosegel toliko, da je legenda.
Mihaelov
# 12.01.2019 ob 18:43
Tudi tebe ta, Morgenstern, ki si ga žalil ni nič vprašal. Se pravi olikaj se in prvo se ti ustavi in se ne oglašaj če nisi vprašan.
Morgenstern
# 12.01.2019 ob 17:17
Saj v poizkusnih skokih pred tekmami skače približno tako slabo kot na tekmi. Zato me zanima, kako je na treningih.Ker vsi razlagajo, da skače "tako daleč" kot Timi. 

Ja... Saj vsi približno isto skačejo na treningih. Merit se po Zajcu pa najbrž tudi ni isto, kot če se meriš recimo po Poljakih ali Nemcih, Japoncu. Malo pozabljate(mo), da Timi kakšnega hudega rezultata še vedno nima, čeprav se zdaj vsa gonja zgrinja na njega. Ampak on je trenutno v rangu deset - petnajst. Realno gledano.
Tisto nekajkrat se po kranjski ali planiški dol spustit na torek, ko se probava še vse kaj drugega, ni relavanten podatek.
Ni prav, da se poskuša Prevca prikazat, kot nekakšen mentalno nestabilen osebek. Ni pošteno do njega. Trenutno ni v vrhu ne med treningi, ne med tekmami. Zato je popolnoma lažno govoriti o tem, da ga na tekmah glava izda in da je sicer super dober.
Sploh ne vem zakaj se zdaj toliko polemike pojavlja okrog Petra. Pustimo ga na miru, dokler ne pride spet na vrh (če še pride), pa poglejmo malo ostale... V skokih se pa lahko hitro vse spremeni. Najbolj hudo, kar se ti lahko zgodi je, da si dober in ne veš zakaj in da si slab in ne veš zakaj. To mi je Pointner rekel za dva skakalca (pa jih ne bom imenoval), da sta dobra in ne vesta zakaj. In ko bo ta era minila, je konec za vekov veke.
Žal prevečkrat videno v skokih. Ampak jaz sem vseeno optimist. Sigurno bodo še prišla zmagovalna obdobja. Strokovnjakov je dovolj tudi pri nas, fantje so dober material in tudi denarja ne manjka.
Pozitivc24
# 12.01.2019 ob 17:06
Tako kot Kobayashi skače sedaj je skakal Pero v tisti sezoni. Ko se enkrat vse poklopi, vrhunski rezultati so tu. Tisti čas, ko je pa Pero raztural je bil pa Kobayashi še izven finalnih serij in brez točk. Letos pa ogromen preskok. To je še en dokaz, da nemoreš biti večno na vrhu. Tekmovalci, generacije se menjavajo, nihče ni za večno!
POIVRE
# 12.01.2019 ob 16:57
Peter je vse svoje kredite in dobroimetje iz preteklosti izkoristil, preprosto mu ne gre in ne gre in je čas, da se pridruži Tepešu. Preprosto, priložnost morajo dobiti drugi
Voly
# 13.01.2019 ob 01:09
hrk hrk
Ne boš verjel, na japonskem so skoki izjemno popularni in njihove skakalce sploh ne gledajo kot čudake, temveč kot junake. Kasai in Takanašijeva sta med njihovimi najpopularnejšimi športniki, imajo pa celo neko profesionalno skakalno ligo, kjer še vedno skačejo Funaki, Harada, in še nekateri starejši skakalci.
Je pa res zanimivo, da v Sapporu nikoli ni veliko gledalcev, ko so bile pa olimpijske igre tako v Sapporu, kot v Naganu, pa je bilo 100 000 ljudi!
Morgenstern
# 12.01.2019 ob 21:57
Zanimivo je brat tvoje komentarje/razlage. Lahko das se link od bloga na fbju?

Vse moje intervjuje (Morgenstern, Goldberger, Ulaga, Peterka, Norčič, Komovec, Mogel..) vse najdeš, če klikneš mojo slikico, ker imam vse objavljene na rtv portalu. Ko se ti odpre moj profil pojdi pod moje bloge in boš našel.
Na facebooku pa me najdeš pod Morgenstern Mmc. Tudi tam imaš vse povezave na strani in najdeš vse zapise.
kapljač
# 12.01.2019 ob 18:40
"Prevc se je začel smilit samemu sebi". Ko gre, se napake karakterja ne poznajo. Začno se poznat, ko ne gre. Janus je znal takšne zmotivirat, Bertoncelj pa jih očitno še bolj zamori. Pa sej ko Bertoncelj zgolj ko spregovori, so mnogi cel dan zamorjeni.
mangrooooo
# 12.01.2019 ob 18:14
@weylakucvsebino Bravo naši!

Trije med 20. in še eden med točkami, ni kaj, lep korak naprej!

10. Semenič
12. Zajc
18. Lanišek
27. Damjan

Neverjetno. 5 med sestimi ekipami na svetu, ki smucarske skoke jemljejo resno. Epsko. Le tako naprej in kmalu bodo nasi kibeci zadovoljni z 28. mestom.
izmanator
# 12.01.2019 ob 17:46
ocena za danes napram Novoletni turneji je kar vredu ekipni uspeh. Brez nekega prebliska a z 4 finalisti, kar je ok.
Takojeto
# 12.01.2019 ob 17:45
Nej mi prosim nekdo, ki je treniral skoke al pa se trenira tole razlozi...zakaj tak hiter padec forme pri skokih npr. Prevcu.. 3leta nazaj nismo mogli verjet kaj pocne, sedaj pa to...tudi njegov brat slab..domen bil boljsi pri 17ih kot sedaj??ce gledas ostale sporte..al nogomet, tenis, atletika, biatlon, smucanje, ce si dober ostanes dober, ce pa ne dober pa vsaj soliden in ostanes vsaj nekje pri vrhu ..ok pri smucanju tudi hitreje pades po lestvici lahko, ampak pri skokih letos si, drugo leto pa te ni..pri smucanju vsaj nekak se zdrzijo na vrhu oz vsaj pri vrhu, so tudi izjeme.. pri skokih pa vsako leto skoraj 10novih tekmovalcev se zamenja med prvimi petnajstimi...zakaj?? Jst tega nikol ne bom razumel...cez dve leti bodo te, ko so zdj pri vrhu, se borili za dvajseta in tridesta mesta npr..a me razumete kaj mislim povedat...nikol nisem tekmoval tega sporta in ne morem si predstavljat, pri vseh drugih sportih sem tekmoval oz vsaj rekreativno in si mi je lazje predstavljat..tuki si pa ne znam tak padec forme.. ne samo pri nasih, ampak pri vseh skakalcih predstavljat...ze vnaprej se zahvaljujem za odgovor, ce ga kdo pozna, mogoce psiha nvm...sam ne pisat o trenerjih in poskodbah pa bom vesel...
am shagar
# 12.01.2019 ob 16:54
Orgazmirajoči reporter ni opazil, da je imel Ryoyu samo 9,3 točke pribitka. Če bi imel kot ostali, bi verjetno skočil manj kot je. Je pa seveda trenutno najboljši.
Morgenstern
# 12.01.2019 ob 16:53
Morgenstern, pa kako gre Petru na treningih? Ker sam pravi, da dobro, potem so pa tekme, je pa druga pesem..... A je res psiha?

Na treningih dela normalno, kot vsi ostali. Moraš pa vedet, da treningi med sezono niso enaki recimo pripravam. Tisti torek ali sredo se čudežev ne da narediti. Če pa misliš treninge, ki so uradni, torej na vsakem prizorišču vsaj dva trening skoka pred kvalifikacijami, pa potem poizkusne... To je pa druga stvar, ampak tam pa Peter ni nič ekstremnega. Eden izmed ostalih. Ne vem od kje se širi neka ideja, da skače odlično na treningih. To ni res. Skače tako, kot jih trenutno v Sloveniji skače še vsaj petnajst. Pa s tem ne mislim nič slabega. Enostavno ne gre. Tudi tehnika, če malo pogledaš... Nikakor ni na isti ravni kot recimo Japonec ali Nemci, Poljaki.
Moje mnenje je tako, da dokler ga ne bodo popolnoma umaknili za leto dni in napilili in izvlekli iz njega tisto kar zna, se bo tale žalost vlekla. Kar je pa škoda za njega in za nas.

Sprašuješ me o psihi... Klikni mojo slikico in si preberi pogovor, ki sem ga imel prejšnji teden s Primožem Ulago. On je govoril ravno o tem, da se nikakor ne strinja da je vse v glavi.
Isto mi trdi Pointner, pogovor bom objavil enkrat v naslednjih dneh. Ni vse samo glava...
Pohano
# 12.01.2019 ob 16:50
Japonec pa v svojem svetu...
nonparel
# 12.01.2019 ob 16:20
Ni vse idealno.

Nič ni idealno! Pri Petru Prevcu.
bobipalčka
# 12.01.2019 ob 16:16
Morgenstern, pa kako gre Petru na treningih? Ker sam pravi, da dobro, potem so pa tekme, je pa druga pesem..... A je res psiha?
weylakuc
# 12.01.2019 ob 15:37
Prva serija celinskega pokala v Bischofshofnu:

6. Jelar
11. Tepeš
14. Pavlovcic
20. Pograjc
21. Justin

Nisem mogel dovolj nizko scrollat da najdem Dezmana :D
kojot9
# 12.01.2019 ob 14:18
Najlepša hvala Morgi !Ja, na blogu te spremljam, na facebook-u te pa bom od sedaj. Lepo si potegnil črto pod dosedanjo sezono. To da je kriza se res vidi iz avijona, najhuje kar se zdi ( meni osebno ) pa je to, da se sploh ne vidi neke rešitve do konca sezone - mogoče letalnice kaj spremenijo.
Na letalnice bi tudi jaz vzel Robija in Jurija.
no72
# 13.01.2019 ob 10:05
Peter je v enaki situaciji, kot je bila Maze 2006 po OI v Torinu. Javnost jo je razpela po bledih nastopih in verjetno bi tedaj zaključila kariero, če se ne bi pojavil čarovnik Massi. Kaj je bilo potem, vemo vsi- še 10 najboljših let.
Pero potrebuje svojega Massija, samo individualen način dela ga bo vrnil v vrh. Kvaliteta materiala ni sporna, kot ni bila pri Tini, sporen je le način dela pri njem. Vsakemu šalabajzerju pač ne moreš zaupati brušenje najdražjih diamantov.

Samo ena dilema obstaja- Peter si mora odgovoriti,ali je sploh pripravljen stopiti na pot znoja in krvi za vrnitev. Tina je to zmogla in bila poplačana....za Petra žal nisem tako siguren ...
Emil in
# 13.01.2019 ob 00:13
Peter naj jutri še odskače, potem bi pa po moje moral zaključit letošnjo sezono sv. pokala. Izjema je seveda planica, če bo v koliko toliko spodobnem stanju.
Vidi se, da ima povsem porušeno harmonijo gibov, sploh si ni podoben in to bo sestavljal nazaj zelooooo dolgo.
Ker ima mlado družino, ga niti ne bi kaj dosti gnal na celinski pokal, ampak samo trening, trening, trening.... občasno pa kakšna tekma na celinskem, čisto da prečekira, a mu gre kaj na bolje, ali ne.
smucr_
# 12.01.2019 ob 20:23
Ta in prejšnji komentar mi je pa res všeč.Tud jaz mislim da glava ni vse kot kdo želi prikazat in zato potem pljuvamo naše skaklce pa še koga drugega da je mentalno slab čisto po krivici. Itak da verjetno ima kdo težave na tem področju, kdo pa kje drugje na kakem drugem področju, tako pač je. Enako se strinjam s tem, da je grdo zdaj Petra ne vem s čim vse zmerjat, pa da se ne posveti dovolj, da prodaja pohištvo, da je mentalno slab. Je v slabi formi in pika. Dvigovanje forme v skokih pa je verjetno težje kot si predstavljamo oziroma sploh lahko razumemo. Tudi drugi skakalci iz drugih držav nas to učijo. Si, pa te ni, si najboljši pa te ni. Te ni, pa si. Tega pa res ne vidiš v veliko športih. Naj Peter formo sestavi, ko jo bo pač sestavil, do takrat pa fokus in čestitke ostalim našim.
Emil in
# 12.01.2019 ob 18:56
se povsem strinjam z @weylakuc - več kot pol komentarjev nepotrebnega nabijanja o prevcih, ki trenutno sploh nista relevantna.
Brisko
# 12.01.2019 ob 18:53
Domna lahko primerjamo z bahamskim skakalcem v višino Thomasom. Ta je praktično iz ničle začel skakati v svetovno špico in po dobrem letu treninga že postal svetovni prvak. Model je pač imel neverjetno prožne gležnje. Po meteorskem vzponu pa je sledil padec in Thomas je kar naekrat imel težave z uvrstitvijo v finale. Potreboval je kar osem let, da je spet prišel blizu, a tako dober kot je bil na začetku ne bo nikoli več.Domnova situacija je seveda še toliko težja. Fant je vrhunsko izkoriščal sposobnost uleči se na smuči. A star je bil šele 16 let. Skoki pa so takšen šport, da lahko super talent tudi pri tej rosni starosti premaguje vse. A seveda ima šestnajstletnik pred sabo še nekaj let pubertete. Kar je pri Domnu pomenilo, da so njegovi gležnji postali manj gibljivi. Iz česar seveda sledi, da mora spremeniti tehniko /tu velikokrat berem, da mu jo naj bi spremenil Janus zaradi nasvetov drugih trenerjev, kar je seveda skrajno smešno/. Ali bo Domen še kdaj krojil svetovni vrh? Težko, vsekakor pa se to ne bo zgodilo v roku sezone ali dveh.
Emil in
# 12.01.2019 ob 18:02
naši čist solidno, jaz sem zadovoljen.
Zelo dobro da se semenič in lanišek priključujeta zajcu, tako da se bo pritisk pričakovanj v prihodnje porazdelil.
pravapot
# 12.01.2019 ob 17:58
Preboja žal NI bilo!
Strokovnjak
# 12.01.2019 ob 17:49
Letos bojo pa očitno padli vsi rekordi Prevca in tudi Mazike. Pa tako so vsi govorili, kako bo to neponovljivo, hehe
Janx
# 12.01.2019 ob 17:38
Eno vprasanje. Zakaj Stare komentira zenske, tole pa vodi mlajsi pripravnik?
Stare je seveda bistveno boljsi, ne vem kaj je vzrok temu, da ne komentira.

Laurencic?

Sicer pa kar dobro danes nasi!
Simex88
# 12.01.2019 ob 17:18
Še kr išče prave občutke Damjan, pa že pol sezone mimo, ne se hecat, haha. :)
weylakuc
# 12.01.2019 ob 17:18
Dobro je Damjan, končno nek tekmovalen vikend in ne tisto mučenje iz novoletne. Pike bodo, 27. mesto se obeta!
bobipalčka
# 12.01.2019 ob 17:06
Če pa misliš treninge, ki so uradni, torej na vsakem prizorišču vsaj dva trening skoka pred kvalifikacijami, pa potem poizkusne... 

Ne, mislim na treninge kot treninge naše reprezentance.
Saj v poizkusnih skokih pred tekmami skače približno tako slabo kot na tekmi. Zato me zanima, kako je na treningih.Ker vsi razlagajo, da skače "tako daleč" kot Timi.
Meni ga je škoda in se mi smili. In si ne zasluži tega. Je pa res, da če vidijo, da ne gre, je pa treba potegnit neke radikalne poteze.
Hvala za odgovor, tvoje in Volyjeve komentarje najraje preberem.
mr.annonymus
# 12.01.2019 ob 16:48
Skoda, muci me samo to, kaj hudica se je z njim zgodilo...kako pades iz take klase (pa se pred tem je bil kar nekaj sezon konstanten) v to, da ga preprosto ni. Razumel bi, ce bi obstal nekje do 10. mesta, tko se je pa povsem izgubil. Mislim pa, da se bo ravno iz tega razloga Peter enkrat vrnil, ker tak visok padec pomeni pisho in ce je kdo dovolj mocan, je to zagotovo on.
Izbor
Kazalo